Raportowanie poziomu SLA z poziomu Panelu Użytkownika
Ping.pl oferuje cały wachlarz możliwości w kontekście monitorowania strony, serwisów czy sklepów internetowych. Od najprostszego monitoringu statusu i czasu odpowiedzi z serwera, przez całkowity czas ładowania się strony wraz z jej wszystkimi elementami, a skończywszy na rozbudowanym monitoringu procesu według zdefiniowanego scenariusza.Niezależnie od wybranego sposobu monitoringu, w Panelu Użytkownika udostępniamy wiele opcji przeglądania i pobierania wyników z przeprowadzonego monitoringu w podanym okresie:
Co ważne, raport może zostać wygenerowany do wygodnego formatu PDF w celu prezentacji wyników lub surowych danych do formatu Excel/CSV do dalszej obróbki.
Dodatkowo, każdego dnia, tygodnia oraz miesiąca wysyłamy na wskazane adresy email raporty okresowe z informacją o stopniu dostępności i innymi najważniejszymi danymi dotyczących monitorowanych usług internetowych.
Raportowanie na zamówienie
Rozumiejąc różne potrzeby, oferujemy również raportowanie na zamówienie Klienta w innym formacie niż wymienione powyżej z dowolnym zestawem danych.Zwróć uwagę również na:
Nie wiesz jaki monitoring będzie odpowiedni w Twoim przypadku? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Tobie doradzimy i pomożemy w konfiguracji monitoringu.