Monitoring i raportowanie SLA

Zobacz w jaki sposób Ping.pl może pomóc Tobie w monitorowaniu poziomu dostępności usługi internetowej (SLA) lub w jej zdefiniowaniu w oparciu o wyniki monitoringu. Niezależnie od typu monitorowanej usługi, najważniejsze pozostaje zdefiniowanie kiedy usługa działa poprawnie, a kiedy powinniśmy uznać, że jest niedostępna. Czy będzie to tylko udzielenie odpowiedzi serwera czy znaczenie ma też czas w jakim ta odpowiedź zostanie zwrócona?

Raportowanie poziomu SLA z poziomu Panelu Użytkownika

Ping.pl oferuje cały wachlarz możliwości w kontekście monitorowania strony, serwisów czy sklepów internetowych. Od najprostszego monitoringu statusu i czasu odpowiedzi z serwera, przez całkowity czas ładowania się strony wraz z jej wszystkimi elementami, a skończywszy na rozbudowanym monitoringu procesu według zdefiniowanego scenariusza.

Niezależnie od wybranego sposobu monitoringu, w Panelu Użytkownika udostępniamy wiele opcji przeglądania i pobierania wyników z przeprowadzonego monitoringu w podanym okresie:



Co ważne, raport może zostać wygenerowany do wygodnego formatu PDF w celu prezentacji wyników lub surowych danych do formatu Excel/CSV do dalszej obróbki.

Dodatkowo, każdego dnia, tygodnia oraz miesiąca wysyłamy na wskazane adresy email raporty okresowe z informacją o stopniu dostępności i innymi najważniejszymi danymi dotyczących monitorowanych usług internetowych.


Raportowanie na zamówienie

Rozumiejąc różne potrzeby, oferujemy również raportowanie na zamówienie Klienta w innym formacie niż wymienione powyżej z dowolnym zestawem danych.


Zwróć uwagę również na:
Nie wiesz jaki monitoring będzie odpowiedni w Twoim przypadku? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Tobie doradzimy i pomożemy w konfiguracji monitoringu.
Wykorzystujemy pliki cookies w celach statystycznych i poprawnej realizacji świadczonych usług. Rozumiem, nie pokazuj ponownie